Přestože se Olga Roučková po Dakaru 2018 stala nepochybně nejznámější čtyřkolkářkou v České republice, svůj druhý start na slavném maratonu absolvovala letos v lednu s vozem Can-Am Maverick X RS. A kouzlu kategorie SxS propadla. Závodnice týmu Moto Racing Group s ní spojuje i svou nejbližší sportovní budoucnost. Navíc si sama posouvá laťku o dost výš. Při dalším návratu na dakarskou rally už nebude jejím cílem ‚pouhé‘ dokončení závodu.
Na Dakaru 2018 se stala první Češkou, která nejnáročnější automobilovou a motocyklovou rally světa dokončila. Šestadvacáté místo v kategorii quadů navíc ozdobila bronzem mezi ženami. Přesto prakticky okamžitě začala pracovat na svém přestupu za volant.
„Oslovili jsme Can-Am, Yamahu i Polaris a pak jsme čekali, kdo nám dá nejlepší podmínky,“ vrací se do první poloviny loňského roku Ollie Roučková. „Vstříc nám nakonec vyšla společnost BCE s.r.o., což je české zastoupení Can-Am. Definitivní rozhodnutí, že pojedeme s Maverickem X RS, padlo až tři měsíce před Dakarem.“
Závěrečné období příprav na Dakar 2019 proto bylo pro lidi kolem projektu velmi hektické a náročné. Své si užil třeba Daniel Zelenka, který měl na Dakaru debutovat po boku Olgy jako její navigátor.
„Kluci fakt makali. Dan se přestěhoval z Prahy do Mariánských Lázní, měsíc bydlel na dílně u Václava Hucla. Nechodil do práce, bydlel úplně jinde,“ přibližuje 34letá rodačka ze severočeského Děčína.