Po náročném sobotním programu čekalo na motocyklisty v neděli svižné a krátké finále Polské baji 2020. Konkrétně se jednalo o dva měřené úseky, z nichž první měřil devět a půl kilometru a druhý byl sedmnáctikilometrový.
Maciej Giemza s Husqvarnou vedl od úvodního prologu a nejrychlejší časy si připsal i na všech čtyřech následujících rychlostních zkouškách včetně obou nedělních. Závodník Orlen Teamu tak vyhrál už čtvrtou soutěž v řadě, na níž od léta startoval. Před Polskou bajou nenašel přemožitele ani na Baje Szczecinek, Baje Lithuania a Řecké rally.
„Bylo hodně mokro, což bylo vidět ze všech záběrů po celý víkend. Nečekali jsme, že trať v Drawsku bude pro motocykly tak náročná. První sobotní speciálka byla opravdu krutá, ale před druhým průjezdem trať kupodivu docela oschla, i když tam pořád byla některá hodně blátivá místa. Dnes jsme jeli dva krátké testy, které dobře známe z předchozích let. Jen jsme jeli v protisměru. Bylo docela sucho,“ rekapituluje Maciej Giemza. „Jsem rád, že jsem v cíli a že jsem tu na dakarské motorce absolvoval dobrý trénink. Ačkoliv podmínky nebyly zdaleka ideální, dokázal jsem s touto technikou zajíždět velmi dobré časy. Myslím si, že každý kilometr ujetý v náročných podmínkách mě posouvá dál.“
Jakub Hroneš se zatím věnuje hlavně enduru, ale svět dálkových rally jej také láká. Po dohodě s Ervínem Krajčovičem si v okolí Štětína odbyl svou premiéru v nové disciplíně a na starší KTM týmu Orion – Moto Racing Group uspěl. Na obou nedělních testech si mezi motocyklisty připsal druhý čas a stříbro mu patří také celkově. Za Giemzou zaostal o šestatřicet minut.
Po předchozích problémech se v neděli na trati znovu objevili Rudolf Lhotský a Roman Krejčí, kteří však kvůli nedokončeným sobotním testům figurují v konečném hodnocení v hloubi pole.
Do první desítky společné klasifikace motorek a quadů se prosadilo hned sedm dvoustopých vozidel, která měla v sobotní velmi blátivé etapě přeci jen určitou výhodu. Mezi čtyřkolkáři zvítězil Marcin Wilkołek s Polarisem.