Britský Prodrive neskrývá své ambice a hned při svém debutu na Rally Dakar chce čeřit vody na špici kategorie automobilů. Jeho inženýři už přes rok připravují speciály BRX T1 4×4 vlastní konstrukce a šéf týmu David Richards dává dohromady silnou jezdeckou sestavu. Kromě dvojnásobného dakarského vítěze Naniho Romy, jehož angažmá potvrdil v polovině září, se Bahrain Raid Xtreme dohodl také se Sébastienem Loebem.
Šestačtyřicetiletý Francouz se na Dakar vrátí po roční přestávce a poprvé tak okusí kouzlo i nástrahy Saúdské Arábie. Premiérově také usedne do vozu s pohonem všech čtyř kol, protože v letech 2016 až 2019 pilotoval pokaždé buggy Peugeot s jedinou poháněnou nápravou. Věrný naopak zůstává svému dlouholetému navigátorovi Danielu Elenovi.
Stejně jako v roce 2019 měl devítinásobný mistr světa v rally i letos posílit tovární tým Hyundai na vybraných podnicích WRC. Po redukci kalendáře, kterou si vynutila opatření přijatá v důsledku šíření nemoci covid-19, však dostal příležitost pouze dvakrát. K šestému místu z lednové Rallye Monte Carlo přidal na zářijové Turecké rally bronz. Na zbývajících dvou podnicích v Itálii a Belgii však Hyundai s Francouzovými službami už nepočítá. Díky tomu má Loeb nyní volné ruce a může se už v říjnu zapojit do testování týmu Bahrain Raid Xtreme na Blízkém východě.
Svou novou zbraň tak poprvé okusí jen o málo později než Roma, jenž s BRX T1 4×4 absolvuje první testy tento týden v Anglii.
Zatímco Loebův návrat na Dakar by měl být jistý, nad jeho budoucností ve WRC visí otazník. Smlouva s Hyundaiem vypršela a není jisté, zda se obě strany dohodnou na pokračování spolupráce.
Loeb v první polovině roku jednal s Toyotou, a to nejen o svém dakarském comebacku. Součástí společného projektu měla být i účast na vybraných podnicích WRC 2021. Jednání však k oboustranně akceptovatelné dohodě nedospěla.