Když týmový manažer Jan Kalivoda pravil, že na Dakaru existuje jediná jistota, a sice že před dojezdem do cíle poslední etapy není nikdy nic jisté, nejspíše netušil, že čas totální nejistoty teprve nastane.
„Zatím se podle veškerých informací Rally Dakar v lednu pojede, ostatně koronaviru jsme si užili dost na posledním ročníku. Z toho, co víme, chtějí pořadatelé zorganizovat jednu velkou dakarskou karanténu, což nám až tak moc nevadí, máme praxi z domova,“ říká Jan Kalivoda.
Přestože se termín Rally Dakar 2021 blíží, jak prozradil, testovala se ve středu 30. září v Milovicích revoluční novinka.
„Nejedeme se jenom zúčastnit, cílem je minimálně první desítka a Tatra Phoenix II není zrovna kamión stavěný na písky. Něco jsme vymysleli, a přestože mají Milovice k dunám saúdskoarabské pouště docela hodně daleko, nevypadají první data vůbec špatně. Ale to je tak všechno, co k tomu můžu v této chvílí říct,“ potvrdil závodní inženýr Robin Dolejš.
„Když s tím za mnou David s Robinem přišli, byl jsem lehce skeptický. Musím ale říct, že to funguje nad očekávání dobře,“ konstatoval po testování Martin Šoltys, který v rámci přípravy usilovně pracuje na fyzické kondici. „Ne snad že bych to loni podcenil, ale hrábl jsem si na dno. Neúčast si nepřipouštím, takže jedu naplno.“
Tisková zpráva týmu Tatra Buggyra Racing [editováno]